Kamis, 30 Januari 2014

Saya yakin Pakatan Rakyat (PR) akan mengekalkan kemenangan di Parlimen Balik Pulau dan akan menguasai ketiga-tiga Dun di Balik Pulau kerana beberapa sebab:-
1. Kami berkerja untuk rakyat sejak menang Mac 2008 hingga kini. Kami tak pernah berhenti. Kami kerahkan segala instrumen yang ada seperti Jawatankuasa Kemajuan Keselamatan Kampung (JKKK), Penyelaras Dewan Undangan Negeri (DUN), Ahli Majlis Ahli Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP), Jabatan-jabatan kerajaan seperti Pejabat Daerah, Jabatan Kebajikan Masyarakat, Jabatan Pertanian, Jabatan Parit dan Saliran dan lain-lain secara padu untuk berbakti kepada rakyat sebagai membalas kepercayaan rakyat kepada kami. Akhirnya kami berjaya dan kami yakin untuk sapu bersih dalam Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13 ini kerana kualiti khidmat kami.

2. Dari segi logik, dulu kami menang tipis di Parlimen Balik Pulau dan kalah tipis di tiga DUN di Balik Pulau tanpa segala instrumen-instrumen tadi seperti JKKK, Penyelaras Adun, Ahli Majlis (MPPP) serta tanpa sokongan agensi-agensi kerajaan. Pada 2008 kami hanya mula kerja bila hampir pilihan raya. Kini dengan gerak kerja sejak 2008 dengan sokongan segala instrumen yang ada, saya yakin peluang untuk kami menang besar amat tinggi.
pakatan-rakyat 
3. Hasil gerak kerja kami yang ikhlas dan aktif, kami kini mempunyai ramai penyokong dan dari pelbagai bangsa. Mereka amat seronok dengan pembaharuan dan ketelusan kami. Kini kami ada sukarelawan Melayu, Cina dan India, sesuatu yang tidak kami miliki pada 2008. Takkan dengan sokongan padu mereka dalam PRU 13 nanti kami tak boleh menang dengan bergaya?

selengkapnya 

0 komentar:

Posting Komentar

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!